REGULAMIN
FIRM "RZETELNY PARNETR W BIZNESIE"
Regulamin Certyfikatu „Rzetelny Partner w Biznesie”
Definicje
- „Certyfikat” oznacza Certyfikat „Rzetelny Partner w Biznesie”
- „Firma” oznacza podmiot, który składa wniosek o Certyfikat
- „Regulamin” oznacza niniejszy dokument
- „Administrator” oznacza właściciela i organizatora Certyfikatu „Rzetelny Partner w Biznesie” – Centrum Certyfikacji Produktów i Usług Dorota Suchy z siedzibą w Chorzowie przy ul. Kościuszki 63, posiadająca numer NIP 627-185-47-63
- „Rzetelny Partner w Biznesie” oznacza znak towarowy zgłoszony do Urzędu Patentowego Rzeczypospolitej Polskiej pod numerem Z.556858.
Kryteria kwalifikacyjne do przyznania Certyfikatu „Rzetelny Partner w Biznesie”
- Firma musi prowadzić zarejestrowaną działalność gospodarczą nieprzerwanie przez okres co najmniej 1 roku.
- Firma nie może figurować na giełdach długów.
- Firma, która figuruje w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS), nie może posiadać negatywnych informacji w KRS.
- Firma nie może figurować na liście Komisji Nadzoru Finansowego (KNF).
- Firma musi przejść pozytywną weryfikację opinii w przestrzeni online.
Cel Certyfikatu „Rzetelny Partner w Biznesie”
- Celem Certyfikatu jest trwała wartość marki oraz budowanie własnego, niezależnego wizerunku i wyróżnienie oferty na tle innych firm.
Korzyści z wyboru Certyfikatu „Rzetelny Partner w Biznesie”
- Certyfikat stanowi doskonałe narzędzie marketingowe firmy (Certyfikat oraz znak graficzny z prawem do wykorzystywania).
- Wpis do bazy Certyfikowanych naszym znakiem firm.
- Dotarcie do konsumentów poszukujących Rzetelnych Partnerów w Biznesie (poprzez logotyp zamieszczany na produktach, stronach internetowych oraz profilach społecznościowych).
- Promocja Certyfikowanych Firm na portalu społecznościowym Facebook oraz serwisach internetowych dotyczących polecanych produktów i usług.
- Obecność w gronie Rzetelnych Przedsiębiorców
Proces kwalifikacyjny
- Firma składa wniosek o Certyfikat, podając wszystkie wymagane informacje i dokumenty.
- Po otrzymaniu wniosku, przeprowadzane jest sprawdzenie zgodności Firmy z kryteriami kwalifikacyjnymi.
- Weryfikacja opinii Firmy w przestrzeni online.
- Decyzja o przyznaniu Certyfikatu jest podejmowana po przeprowadzeniu pełnej oceny.
Przyznanie Certyfikatu
- Certyfikat jest przyznawany na okres jednego roku.
- Firma może składać wniosek o odnowienie Certyfikatu przed jego wygaśnięciem, pod warunkiem, że nadal spełnia wszystkie kryteria kwalifikacyjne.
Prawo do wykorzystania znaku
- Administrator przekaże prawo do wykorzystania Znaku Certyfikat „Rzetelny Partner w Biznesie” na zasadzie odpłatnej LICENCJI.
- Zasady i prawo do wykupienia Licencji (użytkowania Certyfikatu „Rzetelny Partner w Biznesie” zostaną umożliwione jedynie firmom, które przeszły pozytywną weryfikację i spełniły warunki do jego otrzymania.
- Licencja w postaci Certyfikatu „Rzetelny Partner w Biznesie” zostanie przesłana po opłaceniu opłaty licencyjnej na konto Administratora.
- Wniesiona opłata za licencję nie podlega zwrotowi.
- Firmy, które pisemnie zrezygnowały z Licencji lub została wypowiedziana Umowa, mają obowiązek do 2 dni roboczych usunięcia Znaków ze swoich stron internetowych i produktów oraz materiałów, gdzie zostały użyte. Nie usunięcie Znaków jest traktowane jako bezprawne wykorzystanie Znaków Towarowych. Dalsze wykorzystywanie Znaków skutkuje uiszczeniem opłaty na rzecz Administratora w kwocie 5.000 złotych netto.
- Jakiekolwiek graficzne wykorzystywanie Znaku bez wcześniejszej uzyskanej LICENCJI lub zgody Administratora skutkuje obowiązkiem uiszczenia opłaty na rzecz Administratora w kwocie PLN 100.000 złotych netto.
Naruszenie wizerunku znaku towarowego „Rzetelny Partner w Biznesie”
- Firma, która w sposób celowy wykorzysta znak towarowy „Rzetelny Partner w Biznesie” do działalności o charakterze przestępczym, zostanie obciążona odszkodowaniem za szkodę wizerunkową znaku towarowego w wysokości 1.000.000 złotych.
Odwołanie Certyfikatu
- Certyfikat może zostać odwołany, jeśli stwierdzone zostanie, że Firma nie spełnia już któregokolwiek z kryteriów kwalifikacyjnych.
- Firma zostanie poinformowana na piśmie o zamiarze odwołania Certyfikatu i będzie miała prawo do odwołania.
Zmiany w Regulaminie
- Regulamin może być zmieniany w dowolnym czasie. Wszystkie zmiany będą publikowane na stronie internetowej Administraora.
Akceptacja Regulaminu
- Przez złożenie wniosku o Certyfikat, Firma akceptuje warunki niniejszego Regulaminu.
Postanowienia końcowe
- Regulamin obowiązuje od 15 października 2023 roku i znajduje się na stronie Administratora www.rzetelnypartnerwbiznesie.pl
- W sprawach interpretacji zapisów i wymagań regulaminowych decyzje i podejmuje Administrator.
- Wszelkie pytania i uwagi można kierować na adres e-mail: biuro@rzetelnypartnerwbiznesie.pl